Ultimate Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mai Ke's Joins

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mai Ke's Joins Empty Mai Ke's Joins vr maa 02, 2012 11:37 pm

Mai Ke

Mai Ke
Newbie
Newbie

Mai Ke's Joins Julianluchadork

Algemeen:
Naam: Julian
Achternaam: Luchador
Beter bekent als: Lion.
Leeftijd: 20
Ras/soort: Half Demon/Half Mens.
Status: Onsterfelijk, wel dood baar.
Geslacht: Male
Geaardheid: Heteroseksueel.

Uiterlijk:
Lengte: 1,85 M
Postuur: Normaal, licht gespierd.
Huidskleur: Spaans. Dus wat donkerder dan een normale huidskleur.
Kleur Ogen: Bruin
Haar: Half lang, bruin. de ''net uit bed look'' is gewoon weg door deze jongen verzonnen. Hij heeft nooit zin om iets te doen aan zijn look.
Kleding: Vaak een normale witte blouse, met een wijde spijkerbroek. Wanneer er iets ''belangrijks'' naar Julian's inzicht is een gilletje met een stropdag om het wat chiquer te houden.

Karakter:
Persoonlijkheid: Julian zijn personlijkheid is het beste te omschrijven als: Lui, Don't Care, Ik zie het allemaal wel. Typisch Julian is om de hele dag in zijn bed te liggen. Hij kijkt je vaak aan met een ongeïnteresseerde blik. Terwijl hij ook wel eens interesse kan hebben, blijft de blik ongeïnteresseerd. Vaak word er getwijfeld over aan welke kant deze jongen staat. Zelf weet hij het zeker, maar laat dit niet blijken.
Houd van: Zijn bed, Niks doen.
Houd niet van: Een drukke dag.

Overig:
Magische Vaardigheden: Het leven uit mensen zuigen, zich er op voeden. De mens gaat niet dood maar word een wandelende dode slaaf.
Verleden: Julian werd geboren, een speciale geboorten. Een half mens half Demon. Zijn vader kwam uit de hell en ze moeder van de aarde. Al in de buik ontwikkelde Julian zijn krachten. Zijn moeder kon niet bij mensen in de beurt komen anders zou Julian zich proberen te voeden op hun leven, hun ziel. Dit was erg zwaar voor zijn moeder. Zijn vader vluchten terug naar de onderwereld na dat zijn moeder zwanger werd.

‘schat, ik moet wat vertellen.’ Kwam uit mijn mond, mijn man draaide zich om en keek me diep in mijn ogen aan. Ik voelde zijn sterke ziel door dringen door de mijne. ‘wat is er mijn liefste?’ zei hij. Ik slikte en kijk naar de grond, ik draaide me om en liep naar de bank. ‘Kom even zitten.’ Zei ik tegen hem. Rustig kwam hij naar me toe lopen en ging naast me zitten op de bank. ‘ik, ik ben zwanger.’ Op dat moment zag ik zijn pupillen vergroten en de doordring bare blik werd steeds erger. Zonder een word vertrok hij, hij ramde letterlijk de deur achter zich dicht. Ik zat op de bank, voor uit me te staren, hoe kon dit gebeuren vloog door mijn hoofd. Na enkele maanden gebeurde het ergste wat kon gebeuren. Ik ging naar de dokter voor een onderzoek. Hij legde zijn hand op mijn buik en ik voelde een sterke kracht vloeien. De man stond stijf hij bewoog geen spier meer. Hij keek me aan met een enge blik en op dat moment zei hij ‘ik leef om u te dienen.’ Ik schrok en vluchten de kamer uit. Terug naar huis.

Julian groeide op als enigst kind en zijn vader heeft hij nooit meer gezien. Echter overleed ze moeder een paar jaar na zijn geboorte, Julian had zich op haar gevoed. Lang leefde hij alleen. Tot dat er een man voor de deur stond. Een man die luisterde naar de naam ‘’Isei’’.
Dit is het officiële verleden van Julian, Julian was een Raion lid. Meer informatie te krijgen bij Lovelydragon.
Woont in: de City
Extra: Hij rookt, voor ''ontspanning'' zo zou Julian zeggen. Hijs niet verslaafd.
Orde: Neutraal.

2Mai Ke's Joins Empty Re: Mai Ke's Joins vr maa 02, 2012 11:48 pm

Oriella

Oriella
Priceless
Priceless

Goedgekeurd,
maar je had mijn goedkeuring zowiezo niet nodig:P

3Mai Ke's Joins Empty Re: Mai Ke's Joins vr maa 02, 2012 11:51 pm

Mai Ke

Mai Ke
Newbie
Newbie

Geheheehehe, toch bedankt :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum