Ultimate Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hey! Introduce Yourself

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hey! Introduce Yourself Empty Hey! Introduce Yourself vr maa 07, 2014 11:55 pm

M0nstahr

M0nstahr
Admin
Admin

Ja, wat kan ik nog uitleggen over dit topic? Introduce Yourself! Vertel wat over jezelf en laat mensen zien wie je bent. Sta toe vragen te krijgen en deze uiteindelijk te beantwoorden.

Mijn naam is Sylvana. Op FB ben ik te vinden als Shyvana Coast. Ik ben de admin van Ultimate Fantasy en houd me bezig met RPGen zodra ik maar de tijd krijg. Ik heb sinds kort een fulltime baan in een Kwalitaria, een soort snackbar maar wat luxer.

Ik rijd zo nu en dan nog paard, teken veel, ontwerp tattoeages, luister en maak muziek en breng mijn tijd door met mij lieve vriend.

Ultimate Fantasy is een soort dochter van Oriella's website Fantasy World welke zij op MSN Groups had. Blijft nog steeds zonde dat die was gestopt, maar met haar toestemming heb ik Ultimate Fantasy tot leven gewekt en uiteindelijk is ook Oriella komen helpen en zodoende, ziet het forum er zo uit.

Wel... even een kleine introductie. Ik geef mijn stokje weer door aan iemand anders zodat ook jullie jezelf kunnen voorstellen. Ben benieuwd Wink Ben wel erg nieuwsgierig hoe sommigen van jullie hier terecht zijn gekomen.

http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com

2Hey! Introduce Yourself Empty Re: Hey! Introduce Yourself za maa 08, 2014 2:47 am

FuckYeahFrenchFries

FuckYeahFrenchFries
Silver
Silver

sup

Ik ben Inge, 19 en tweedejaars gamedesign student. Hou van tekenen, schrijven en gamen en ben een van de admins van een forum dat ik met twee klasgenoten en vriendinnen heb, ook al gebruiken we die voornamelijk om gewoon online een plekje te hebben om al onze shit te posten xD
Geen flauw idee hoe ik hier gekomen ben, tis alweer een aardig tijdje geleden namelijk.

EDIT: ZEI IK NEGENTIEN WAT THE FUCK IK BEN INMIDDELS 20 SINDS EEN WEEK.

WTF BREIN.

Inge uit

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum