Ultimate Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Goddess of the Moon

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Goddess of the Moon Empty Goddess of the Moon vr feb 17, 2012 12:15 pm

Goddess of the Moon

Goddess of the Moon
Newbie
Newbie

Goddess of the Moon Fantasy-fantasy-7070692-1024-768
Speler: Ellen
Naam: Miraclo
Voornaam: Eywen
Titel: Goddess of the Moon
Leeftijd: 24 (is werkelijk al ouder dan maar lijkt 24)
Soort: Engel(Godin van de maan)
Geslacht: Vrouwelijk
Woonplaats: Paradisa

Lengte: 1m68
Lichaamsbouw: Normaal
Kleur ogen: Blauw
Kleur haar: Blauw/Paars
Kleding: Witte doorzichtige sjaal - Wit met goud bedekte jurk

Status: Gezond
Kracht: Maanmagie - Licht
Partner: //
Voorkeur: Man
Dier: Geen

Karakter: Eywen is een vrolijke dame en ze staat altijd klaar om mensen te helpen. Niet alleen is ze te vertrouwen, maar ze is ook eerlijk tegenover iedereen. Haar hart is puur en ze kan ook merken wie er een puur hart heeft. Vriendelijkheid is bij haar ook een pluspunt en ze zal altijd behulpzaam blijven. Het maakt haar niet uit hoe je eruit ziet of wat je bent, ze staat klaar voor je waar nodig is. Op het gebied van mannen is ze nogal afstandelijk, maar dat verandert naarmate ze een man leert kennen. De reden dat ze zo afstandelijk doet is ook omdat mannen vaak andere dingen willen, dan dat ze eigenlijk vertellen.

Verleden: Komt nog

Houdt van: Mensen helpen - Haar voorouder Azura - Eerlijkheid - Pure harten - De oppergod
Houdt niet van: Ruzies - Gevechten - Oorlogen
Interesse: onbekend

Opmerkelijkheden: Ze is de godin van de maan en is een afstammeling van Azura de godin van het licht. Daarnaast is ze ook nog de kleindochter van de oppergod.

[OOC :: Kan je mij vertellen waar ik haar juist moet zetten, moet ze hier staan of bij special characters? Want hier ben ik niet zeker over]

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Goddess Of Darkness

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum