Ultimate Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[VACA] Nieuwsbrief

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[VACA] Nieuwsbrief Empty [VACA] Nieuwsbrief zo dec 22, 2013 6:28 am

M0nstahr

M0nstahr
Admin
Admin

Voor ons forum zijn we op zoek naar één of twee personen die het leuk vinden om een nieuwsbrief te schrijven. Denk hierbij aan interviews met onze eigen leden, maar ook een test panel waarin men onderzoek gaat doen naar diverse anime/manga/games. Men mag het zelf helemaal bedenken.

Men krijgt een eigen Categorie die men samen mag invullen met de dingen waar jij op in wilt gaan. Men mag zelf ook filmpjes maken lekker creatief ermee doen.
De nieuwsbrief mag 1 keer per maand geschreven worden of 1 keer per 2 maanden. Dit mag men zelf weten.

Geïnteresseerd? Stuur een privé bericht naar M0nstahr met je motivatie en de reden waarom juist JIJ de nieuwsbrief wilt schrijven.

http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com

2[VACA] Nieuwsbrief Empty Re: [VACA] Nieuwsbrief wo feb 19, 2014 12:32 am

FuckYeahFrenchFries

FuckYeahFrenchFries
Silver
Silver

Zou het niet leuker zijn als meerdere mensen een onderdeel doen? Ik als game design student zou het erg leuk vinden om bijvoorbeeld games te reviewen (behalve als het flappy bird is, flappy bird mag de graftyfus krijgen), maar ik zou liever niet het hele nieusbrief gebeuren op me willen nemen.

Je zou verder misschien ook nog leuke character gerelateerde dingen in kunnen doen. 'Interviews' met chars waar mensen nieuwsgierig naar zijn bijvoorbeeld. That would be fun : D

3[VACA] Nieuwsbrief Empty Re: [VACA] Nieuwsbrief wo maa 05, 2014 3:29 am

M0nstahr

M0nstahr
Admin
Admin

Het is mogelijk om met meerdere personen de nieuwsbrief te maken. Dit kan gewoon overlegd worden. Wink

http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum